Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru

Kepada semua warga guru di seluruh tanah air. Semoga pengorbanan kita sentiasa dirahmatai Allah SWT dan diberkati. Semoga Allah SWT mengurniakan kita pahala di atas segala keihklasan, kesabaran, ketulusan dan pengorbanan yang telah kita lakukan sepanjang melaksanakan tugas dengan penuh jujur dan amanah.

Wahai para guru,

Laksanakanlah tugas anda dengan penuh jujur dan amanah serta dengan penuh kesungguhan. Janganlah mengeluh dek kerenah murid dan organisasi. Itulah cabaran dan dugaan, insyaAllah akan dikurniakan kebaikan daripada kesusahan yang dialami.

Kepada guru dipedalaman,

Jasa anda sentiasa dikenang dan dihormati oleh semua para guru diserata negara. kami tahu bahawa anada sesungguhnya telah mengorbankan sebahagian daripada keselesaan, kemudahan dan kegembiraan demi menunaikan amanah dan tanggungjawab. Syabas kepada anda yang masih sanggup di sana. Teruskan perjuangan anda, kami di luar sini akan sentiasa mendoakan kesejahteraan anda.

Kepada guru pendidikan khas;

Masyarakat sentiasa menyanjungi jasa anda yang tidak pernah kenal jemu dan bosan. Keprihatinan anda sentiasa menjadi buah mulut masyarakat. kami sentiasa mendoakankan kesejahteraan anda dan semoaga sentiasa tabah menghadapai segala dugaan dan cabaran.

Semoga ganjaran pahala yang sentiasa melimpah dan berkekalan walaupun selepas kita meninggalkan dunia fana ini.

3 comments:

free movie download said...

just blog walking ,, visit back,,,

Unknown said...

semoga guru lebih semangat dalam mendidik anak muridnya

Unknown said...

karna hari guru adalah hari yg sangat penting di dunia ini